sábado, 19 de febrero de 2011

Escalada Tradicional: Lost in my mind 6b+, Fisrt Ascent

Con la misma premisa que la semana anterior, buscar el limite y sentirse mas vivo que nunca, seguimos en búsqueda de paredes que nos permitan exprimir nuestro cerebro, así que volvemos al mismo lugar de la semana anterior, aun visiones alguna cosa, una de ellas, habría que probarla primero en Top Rope, pero el poco tiempo del que disponía hoy no me lo ha permitido, así que aprovechamos y finiquitamos a vista otra vía clean llamada Lost in my mind 6b+, el nombre ya expresa el estado en el que he permanecido toda la semana con el encadenamiento anterior a The Crack of Fear 7b/ABO, sin duda la mejor de todas.

El culpable del nombre es esta canción que creo que desde que la recomendaron y la escuche me hice darle vueltas a todo, en especial a esto.

Darle al play y seguir leyendo el post.


La primera ascensión ha corrido a mi cargo, y la segunda a cargo de Quo, la vía entra a la izquierda de la Fisura Macia-Guerrero 6a, con una travesía, que se protege bien, con friends medianos y un alien negro el cual Quo a testado, demostrando que estaba a prueba de bombas.
Pasado este tramo volvemos a entrar en la chimenea y luego en la fisura mas estrecha, desde aquí hasta subir en linea recta a una fisura diagonal que sube hacia la izquierda, aquí es posible colocar Camalots del 2 al 4 para ir a buscar, el espolón de la izquierda y salir por una fisura vertical hasta la cima, podéis colocar micros de Camalot, el problema es que la fisura esta demasiado escondida al otro lado del espolón y cuestan de poner.

En el caso de sufrir una caída en la salida superior que es donde se concentra la mayor dificultad la caída es fuera de la chimenea y limpia, no hay problemas, o eso creo.



5 comentarios:

Laia Nadia dijo...

guai guai guai!
amb "lost in my mind" de fons el post resulta fascinant!
Increibles les fotos i l'energia que hi poseu!
Lost in my mind, lost in your mind, lost in....

Salut i a seguir-nos deleitant amb les teves i vostres experiències! Gràcies per compartir-les!
Smuaixxxsssss!

Oriol Quo dijo...

Hei Wagner de l'escalada!!!
Ha estat fantàstic. Una abraçada i gràcies per tot!

QUO... sinfònic d'alegria!!

nenivan dijo...

Moltes felicitats xaval, vaja viotes hard grit.
De totes maneres, ho saps que aixó no estarà mai de moda????
Corres perill de ser cremat a la foguera com un heretge...
Felicitats de nou i endavant

Ferran Guerrero dijo...

Gràcies Nenivan, a la que poguem posarem mes info de moment no podem ;).

Ja ho se que mai estara de moda, millor no?, no m'agraden les modes, encara que en els ultims anys tot el que te a veure amb l'escalada s'ha posat de moda, es mes accesible, encara que aqui, per molta moda que hi hagi, fa falta més , jajajaja.

A la foguera fa anys que m'han anat cremant progresivament, ja estic inmunitzat al foc, m'agrada escalar tot el que em ve de gust en cada moment i a poder ser apretant, mica en mica, ara buscant nous horitzons.

Per cert, si vols una via que vaig fer l'any passat al Sot del Bac, La Bestia sortia com un A1 o aixi i la vaig forçar en lliure i clean, molt bona, crec que queda de 7a/a+, mes o menys, ojo amb la caiguda que vas a terra, http://rotpunktholds.blogspot.com/2009/11/sot-del-bac-escalada-tradicional.html

Continuarem buscant els limits i a disfrutar, salut.

nenivan dijo...

Se de que parles, la boira de la comarca ennubila el raonament d'alguns...
De totes formes, el temps acaba posant a cadascú al seu lloc.

Endavant, que després de la boira ve el solet que ens escalfa el clatell quan escalem.

Saludus